ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

0
1242

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro

o nazwie „Wymiana okien w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Łupawie”

I. ZAMAWIAJĄCY

1. Nazwa i adres :

Zespół Szkół w Łupawie

Łupawa 22

76-242 Łupawa

tel. (59) 846 35 66

e-mail: szkolalupawa@wp.pl.

2. Rodzaj zamawiającego: /edukacja/ jednostka samorządowa

3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespołu Szkół w Łupawie /gabinet wicedyrektora szkoły/ lub telefonicznie pod numerem (59) 8463566

osoba uprawniona do kontaktu – wicedyrektor Zespołu Szkół w Łupawie Bożena Mrozek.

Zaprasza do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pod nazwą „Wymiana okien w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Łupawie”

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Łupawie

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna PCV w sali gimnastycznej wraz z uwzględnieniem rusztowań do ich wymiany i robót towarzyszących oraz wywozem materiałów z rozbiórki na wysypisko i utylizacja, wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy, uzupełnienie tynku ościeży zewnętrznych i wewnętrznych łącznie z ich malowaniem w kolorystyce istniejącej. Minimum trzy lata gwarancji na wykonane prace. Przewidywany koszt robót 40 000 zł.

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

1. Okna w sali gimnastycznej PCV z profili min. pięciokomorowych o grubości min. 70 mm, szklone szybami zespolonymi, bezpiecznymi od wewnątrz o współczynniku przenikania ciepła szyb U ≤ 1,10 [ W/m2 x K ]; kolor stolarki – biały; dolne kwatery uchylne przy użyciu mechanizmu umożliwiającego obsługę z poziomu posadzki.

2. Ze względu na dużą powierzchnie poszczególnych okien ( ok. 14 m2 ) należy przewidzieć odpowiednie wzmocnienia statyczne ( rygle, słupy) zapewniające dostateczną wytrzymałość na parcie oraz usztywniające konstrukcję okna.

3. Stolarkę okienną sali gimnastycznej zabezpieczyć od wewnątrz siatką ochronną.

4. Wymianie podlega 8 okien o wymiarach 254 cm x 113 cm oraz 8 okien o wymiarach 254 cm x 570 cm.

4. Termin wykonania zamówienia:

od 1 sierpnia 2013 do 20.08.2013 roku.

III. PROCEDURA POSTĘPOWANIA

1. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy prowadzą działalność odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.

2. Zawartość oferty: oferta musi zawierać następujące dokumenty;

wypełniony formularz ofertowy ( zał. nr 1 oraz zał. nr 2 )

3. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:

cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: brutto,

– cena oferty podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamówienia publicznego, zamawiający będzie

kierował się kryterium:

zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę i udzieli przedmiotu zamówienia publicznego wykonawcy spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, który za najniższą cenę wykona usługi remontowe, pod warunkiem, że wartość zamówienia ustalona w oparciu o najkorzystniejszą ofertę nie przekroczy kwoty jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

5. Forma miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym „Formularzu ofertowym”;

ofertę należy złożyć osobiście w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 25 czerwca 2013 roku do godziny 10.00. w siedzibie Zespołu Szkół w Łupawie (w sekretariacie szkoły) lub wysłać pocztą na adres zamawiającego: Zespół Szkół w Łupawie 76-242 Łupawa

– zamkniętą kopertę należy opisać w następujący sposób:

Nazwa i adres wykonawcy: ………………………………………….

………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………

Nazwa i adres zamawiającego:

Zespół Szkół w Łupawie,

76-242 Łupawa

Opis: ” Oferta na wymianę okien w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Łupawie”

Nie otwierać przed dniem 25.06.2013r. godz.10.00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 25 czerwca 2013 o godzinie 10.15. Komisja w tym samym dniu dokona wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty, a o wyniku poinformuje oferentów na stronie www.zslupawa.nazwa.pl