Zadania |
Sposób realizacji |
Organizacja pracy Samorządu Uczniowskiego w nowym roku szkolnym |
Organizacja pracy w ramach godzin wychowawczych klasy.
a) Regulaminu SU b) Programu wychowawczego szkoły c) Obowiązujących zarządzeń i ustaw MENiS d) Propozycje uczniów.
a) zapisu protokołów zebrań SU
a) komunikaty ustne i pisemne b) tablica informacyjna na parterze. |
Uczestnictwo w pracy szkoły. Kształtowanie odpowiedzialności za podejmowane zadania; Dbałość o mienie szkolne i bezpieczeństwo w szkole. |
a) praw i obowiązków ucznia b) wewnątrzszkolnego systemu oceniania.
a) dyrekcją szkoły b) wychowawcami klas c) pracownikami obsługi i administracji d) innymi organizacjami, kołami działającymi w szkole.
|
Edukacja zdrowotna i ekologiczna. |
( spotkania z pracownikami Nadleśnictwa Łupawa).
a) Współpraca i udział SU w organizacjach ekologicznych działających na terenie gminy i powiatu. a. udział w akcji „Sprzątanie Świata” b. obchody „Dnia Ziemi”. c. „Dzień zwierzaka” b) Opieka nad otoczeniem szkoły. Dbanie o estetykę sal lekcyjnych i korytarzy . |
Edukacja europejska; historia i kultura regionu. |
|
Kultywowanie ceremoniału szkolnego i tradycji.
|
– uroczyste ślubowanie uczniów klas IV, ognisko integracyjne z rodzicami i uczniami
– odzyskanie niepodległości przez Polskę – Konstytucja 3 Maja – Dnia Edukacji Narodowej
|
Integracja społeczności szkolnej. Kształtowanie postawy społecznej, koleżeńskiej, opiekuńczej. Wyzwalanie inicjatyw i pomysłowości uczniów |
a) imprezy klasowe (wg planów wychowawców klas i samorządów klasowych) b) imprezy ogólnoszkolne – dyskoteki – Dzień Nauczyciela – Choinka – Walentynki – Dzień Wiosny – Dzień Dziecka
a) zorganizowanie konkursów plastycznych i wystawka prac b) konkursy wewnątrz i międzyszkolne
a) szkolne rozgrywki sportowe b) Dni Sportu c) wycieczki szkolne
a) Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy b) „Góra grosza”
– współpraca ze świetlicą szkolną
|
Wdrażanie do zdrowej i twórczej rywalizacji |
|